senast i lördags ju

| Postat i: Emis days
0
Tjo tjoooo! I lördags var min Pandan hemma hos mig, det var mysipysi! Vi kollade lite vänner avsnitt & sen började vi kolla på en film som heter Silver Linings Playbook...MEN den var så tråkig så vi stängde av & tog en promenad istället haha! Sen kom min baby hit & sov här, dagen efter var det lite andra bullar haha, men sen solade vi lite & åkte till Tullinge! Vi skulle på bio men det blev inte så, så vi drog & käkade pizza där i Tullinge! På kvällen ville grabbarna ta ett dopp, dock åt myggorna oss föööör mycket så vi drog snabbt!
 
Idag va jag i skolan för att plocka isär lägenhets & butiks-modellen jag gjort på Design & så tog jag hem lite arbeten! Efter var jag i Huddinge C med Linnea, Amanda & Hana och köpte lite alkohol till på onsdag hoho..
 
 
 
Hittills till senast i lördags ju





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: