skiiiitdag

| Postat i: Emis days
0
Japp, SKITDAG. Vaknade upp på skithumör, promenerade till Skärholmen eftersom jag inte har något sl-kort, fick världens allergichock för allt gräs. Kom in på arbetsförmedlingen & de sa ''Vi kommer ändå inte hjälpa dig som är ungdom under sommaren så det är ingen idé att du skriver in dig'', så jag skrev in mig iallafall och gick därifrån, IDIOTER, dom ska väl hjälpa en vilken tid på året det än är?!
 
Sen skulle jag hem och då blev min allergi ännu värre så nu ligger jag här hemma som en död fisk. Sjukt arg och ledsen för att det ska vara så jäääävla svårt att få jobb utan kontakter. Imorgon ska jag träffa min syster så då ska jag lämna runt mitt CV. Nu jävlar.
 
/Sur tjej
Hittills till skiiiitdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: