studenten 2013 - bildbomb

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
2
HEJ! Okej så nu tänkte jag berätta om min student!
Vaknade 05:15 för att kunna fixa mig i lugn och ro och inte glömma något hemma! Vi hade champagnefrukost hos Pernilla i segeltorp och det var så mysigt, vi alla pratade och skrattade och Ida var med också, så kul! Det var frukt, baguette, choklad, bål, ja! Vid halv tio rörde vi oss mot skolan där vi fick våra betyg och lite snack & sådär! Sen gick vi ut och väntade ganska otåligt på att få rusha upp till våra parents and friends, haha!
 
Väl där möttes jag av Pandan, Felicia, Tyson, Mamma, syrran, två mostrar, mormor&morfar och min pappa! Wiiee! Kände mig som en packåsna med alla grejer runt halsen och det var såååå varmt! Kunde knappt stå rakt för att jag var så lullig också hahahha askul ändå!
 
Sen var det dags för flak vilket tog hundra år för oinbjudna människor vägrade gå av när dom sa att det var för mycket folk! Men efter många om och men så åkte vi iväg och wiieee vad kul det var! Iallafall den första timmen, sen blev det lite kallt och musiken slutade fungera, loool på den. Jag o Hana hoppade av i Slussen för det fick räcka!
 
På kvällen drog jag och käkade med min syster, mamma, Felicia och Harley på Vapiano i Skrapan. Det var asgott och sen spelade vi biljard som var så jävla kul, oj vad vi skrattade! HAHA! Helt awesome dag helt enkelt!
 
Tack för alla gratulationer och presenter, blev såå glad! Nu kommer bildbomb!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pappa, jag o Mamma
 
 
 
Felicia o jag kramades <3
 
 
 
Syrran, lite full eller? Haha
 
 
 
Hittills till studenten 2013 - bildbomb


ANONYM!!

märker att på nästan alla dina bilder så syns din bh...hur smal är du egentligen?? och du ser fortfarande lika spinkig ut, om inte mer. hur har din bröst blivit större??

ANONYM!!

märker att på nästan alla dina bilder så syns din bh...hur smal är du egentligen?? och du ser fortfarande lika spinkig ut, om inte mer. hur har dina bröst blivit större??

Svar: Klänningen gled ner hela tiden. Jag väger 48 och jag har gått upp en bh storlek.
Emilia Marley




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: