studenten 2013

| Postat i: Emis days
0
Då har denna dag kommit. Som jag försökt fly från den.. för jag VILL inte ta studenten.
Skolan ÄR kul om man GÖR den kul med rätt personer. Men jag kan väl glädjas åt att jag
faktiskt har kämpat med tidiga morgonfighter med väckarklockan och PLUGGAT sena nätter
osv och FAKTISKT fått de betyg jag ville (de flesta iallafall). Jag skulle aldrig springa ut där om
jag hade IG eller streck i allt för vad är man då glad över? Jag tänker fanimej sjunga ''fyfan vad
jag är bra'' idag för att trots att jag är ett år efter med studenten så gick jag kvar i skolan och
gjorde det jag skulle. BAM!!! Nu börjar det skitiga vuxenlivet, cheers to that! #graduation
 
Hittills till studenten 2013





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: