bra dag fan

| Postat i: Emis days
0
Hej sunshines! Igår hängde vi bara i Tullinge, softade jaaao, haha. Idag gick jag upp vid tio & åkte till skolan tidigare! Sitter i datasalen helt ensam just nu och ska skriva klart en uppgift. Duktig tjeeeeej. Jag är för övrigt sjukt glad idag! Solen skiner, fina människor runt omkring mig och jag ska få dansa med souljagirl och Jackie senare, woop woop, nu ska benen få lida hihi! Jaa, har inte så mycket mer att säga än ''Be happy and smile'', hihi :)
 
Vet inte om jag hinner uppdatera något mer idag eftersom jag kommer hem från skolan vid sex, dansar till kvart över nio & lär vara hemma vid elva typ! Vi får se! Ha en suuuperbra dag! Puss puss puss!
Hittills till bra dag fan





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: