did u know that

| Postat i: Emis days
0
visste ni..
att jag vill ha - SOMMAR
att min senaste riktiga kyss - var beyond perfect
att jag inte gillar - slasket och kylan vi får stå ut med just nu
att jag har - fett jävla slitet hår, haha
att min första kyss - var med en tjej
att jag avskyr när folk snackar - skit om andra och sen beter sig som att de är BFF's med de.
att kärlek är - det bästa & värsta som finns
att jag gillar att - känna på bakplåtspapper
att jag föredrar att - filma andra och sånt i skolan än att själv bli filmad
att jag alltid kommer att - vilja flytta från Sverige
att sist jag grät var - några dagar sedan
att min mobiltelefon är - så jävla beroendeframkallande, min bebis <3
att inatt - kommer jag sova så gott..
att när jag vaknar på morgonen - så är det FÖRSTA jag gör: kollar mobilen, insta, fb x)
att innan jag går och lägger mig - skriver jag dagbok :$
att idag har jag - hängt med min släkt & kollat på  Streetstar
att i kväll ska jag - okej det är natt nu så har bara planer på att sova!
att i morgon ska jag - Till Tullinge
att jag hoppas - på att Mars blir en bra månad (våren kommeeeer)
att nu ska jag - borsta tänderna & lägga mig
 
XOXO
Emi
Hittills till did u know that





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: