igår och idag

| Postat i: Emis days
0
Hej! Okej ska försöka göra ett kort inlägg för jag håller på & kollar Streetstar livesändning! Igår vann Jacqueline från Enough the runway thing, och massa dancehalltjejer jag & mina vänner känner tog sig vidare! YAYYY!!! Ska bli spännande o kolla hela kvällen nu! Skulle egentligen iväg & tävla Miss Carribean men jag hade inget förberett så sket i det haha!
 
Igår var jag med Tyson + hans vänner i Tullinge! Vi hittade ingen fest men vi hade kul hemma hos honom & sen drog vi till en pizzeria, sen hem till honom igen! SUPER rolig kväll verkligen, ubersköna människor! Dock skallade Tyson mig OCH armbågade så jag är lite öm idag HAHA men det var bara kul, störd situation! =P
 
Kom hem vid tolv idag, käkade och chillade och sen drog vi till min moster Anna för att fira min kusin Simon som fyllde år för någon dag sen! Det var mysigt att träffa hela släkten, men jag drog hem för jag vill verkligen kolla på Streetstar nu, haha! Frida uppdaterade mig om allt igår för hon var där. Helt avis! Jaaaaja, ha en bra kväll hörrni! Pussssss!!
 
 
Helt random haha men titta vilken fin himmel det var idag!
Hittills till igår och idag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: