kaos eller?

| Postat i: Emis days
0
Igår alltså, haha! Planerna ändrades så jag drog ut med syrran & hennes vän! På bussen till hennes tjejkompis satt e tjej och typ petade på mig, jag sa det på polska till min syster och hon ba ''Vah? Det sitter ju ingen där?'', så började vi kolla runt och asgarva, sen så dyker den där tjejen upp från UNDER min stol på bussen? Alltså haha vadfan? Sen iallafall så förkrökade vi hos Camilla som hon heter, och vi drog till Amnesia för lite gratis dricka och Jonas bra musik! Men igår spelade han tydligen nostalgi så det var inte riktigt vad vi tänkt oss, men det var kul iallafall! Träffade på Tyson och hans vänner där och jag dansade med syrran o Camilla, satt lite med Tyson och dom, och så fortsatte det! Ramlade i trappan (HAHAH), blev armbågad av en snubbe (aj!) och träffade på min lilla söta vän Sakura, åh!
 
Vi fick skjuts hem vid halv två av syrrans kille, köpte med oss donken och väl hemma så ramlade jag (bokstavligt då alltså) innanför dörren, dööööör vad vi skrattade! Mamma vaknade så vi satt i köket och åt, fick som vanligt min garvattack, ramlade av stolen, satte fejjan i den där förpackningen av hamburgaren (med hamburgaren i, den vart ju ganska platt efteråt) och sen ramlade jag i badkaret. HAHA alltså klumpiiiig! Jag var inte ens så full, det var nåt med min balans igår alltså, aaaah bra kväll iallafall!
 
 
 
Så kan det gå... HAHAA skrattar fortfarande..
Hittills till kaos eller?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: