långfredag

| Postat i: Emis days
0
Hejsan alla fina läsare! Här ligger jag i sängen och vet inte riktigt om jag ska börja med att städa eller duscha. Städa är nog bäst, ellerhur? Jag är fylld med tankar, allt ifrån vänner, that boy och dansen! Hur slapnar man av? Det går inte om man heter Emilia, haha! Ikväll ska jag träffa Shiggi, wiiii! Vet inte vad vi ska göra men det märker vi! Nej juste jag skulle tvinga honom till att kolla på Ps I love you hahahah så taskig jag är, riktig tjejfilm. Äsch! :D
 
Jag är sjukt nervös, alltså åh, på söndag ska jag göra en grej som är bäst för MIG. Följer bara mina drömmar, så nej, jag sviker ingen. Även om det känns så..men man vet aldrg vad som händer, jag kanske blir besviken istället för lyckligast på jorden? Ni får veta mer när det är 100%. Håll tummarna för mig iallafall, snälla? Puss!
 
Hittills till långfredag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: