last day in school

| Postat i: Emis thoughts
0
Jag har varit off, jag vet.
 
Idag är det min sista dag i gymnasiet. Sedan har jag praktik fram till studenten.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker och känner eller tänker. Det är sorgligt eftersom jag fått så fina vänner här som jag hoppas jag håller kontakten med i framtiden. Det har varit sjukt kul, på rasterna, på Designlektionerna, när man dampat på varandra och haft skojbråk för att man varit så jävla övertrött. Det är skönt eftersom jag slipper sena nätter med plugg och stress inför prov vilket resulterat i att jag tappat aptiten och gått ner i vikt..
Det har dock varit värt det eftersom jag fick mitt VG i svenska nu. Jag vart så jävla lycklig för det var det jag ville ha. I religion fick jag dock bara G, men det gör inget för jag fick VG i Entreprenörskap också, thank God!
Helt ärligt så vill jag gå kvar i gymnasiet. Jag vill inte ta studenten, vem fan vill jobba livet ut? Samma rutiner every day, trååååååk! Jag är helt ensam om att tycka såhär & mina vänner tycker att jag är knäpp, men så får det vara, haha! Jag trivs i gymnasiet, atmosfären, tiderna, bara gymnasiet liksom. Det är inte det att jag älskar plugget, så jag tänker inte plugga vidare, inte än iallafall. Någon gång kanske. Jag älskar att skriva och det är just därför jag pluggat ihjäl mig istället för att sova under nätterna, haha.
 
Fyfan, fyfan vilken konstig känsla. Har det verkligen gått tre år? Ska tömma skåpet och allting idag, alltså gud vad konstigt. In i vuxenlivet, usch neeeeeej jag vill inte! Haha, åh, sorglig dag..
 
Jaja, ska jobba med det sista nu så att jag iallafall får ett G i Design, vi hörs när jag inte har så jäkla mycket tankar längre haha! Puss puss puss på er!
Hittills till last day in school





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: