måndagen var ba blä

| Postat i: Emis days
0
Hejsan mina fina! Förlååååt för att jag varit helt off, men igår var typ den värsta dagen av 2013 hittills iallafall. En dag fylld av besvikelser, oro, tårar och ilska. Tyvärr, men det blir så ibland, det bara brister! Nyheter har jag också, min älskade syster ska flytta till Katrineholm. Fyfan, det är inte sååå långt bort men det kommer ju inte att vara lika lätt att bara dra dit någon kväll när man behöver henne. Min andra halva.. <3
 
På kvällen igår skulle jag iväg och dansa men jag glömde bort tiden och kollade på klockan när det var alldeles för sent för att åka dit, ångeeeest, behövde verkligen få dansa av mig! Aja, drog till tullinge och sov där, behövde komma bort, hemifrån liksom. Sitter i skolan just nu och kämpar vidare med projektet, nu har vi bara det skriftliga kvar! Efter skolan ska jag träffa Harumi & vi ska till ett hemligt ställe *hohoho*.
 
Kram!
Hittills till måndagen var ba blä





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: