nagel dramaaa

| Postat i: Emis days
0
Heeej! Idag var det ingen skola så jag sov ut! Gick upp vid tolv, åt två mackor och åkte till Skärholmen med mamma, syrran och Ossian! Köpte ett mobilskal (som ändå sprack när jag tappade luren när jag kom hem) och ett aaaas gulligt lila nagellack. Hade tänkt göra nå roliga naglar men eftersom min nagel gick av så blev det bara den lila färgen, enkelt! Skulle fixa ost till mackorna och höll i osthyveln och var lite föööör hårdhänt haha, så den ba gick av. AJ. Sitter i köket just nu med hög musik och sjunger för mig själv haha, väntar på att mina pommes ska bli klara!
 
Sen ska jag klä på mig och åka till...Tullinge. Haha, måste jag ens säga det? Kind of obvious hihi.
 
 
 
 
Hittills till nagel dramaaa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: