plugg

| Postat i: Emis days
0
Nu är det inte ens två veckor kvar i skolan. Herregud. Helt sjukt. Vill-inte-sluta-skolan! Gymnasiet är så jävla underbart! En så sköööön tid. Jag är helt ensam om att tycka så, jag vet, men det skiter jag i, haha! Hana kom hit idag, vi fick inte så mycket gjort då stackaren blivit sjuk! Men imorgon ska vi vara i skolan (på vår studiedag!!) från 9 tills vi blir klara (kanske runt fem, senast, hoppas jag!) så att, ja! När hon gick kollade jag ett avsnitt utav PLL och sen började jag skriva svar på MVG frågorna till vårt avgörande religionsprov vi har på onsdag! Min hand gör sjukt jävla ont nu men it's worth it! Jag SKA få mitt VG (Hoppas ju på MVG men jaaa, he-he-he)! Jaja, nu blir det ett avsnitt av Vampire diaries och sedan sova! Kram på er!
Hittills till plugg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: