prov och dans

| Postat i: Emis days
0
Tjeeeeeeeeeeena! Satt uppe till två inatt och bara läste och läste och läste till Religionsprovet. Gjorde det ''imorse'' och jag fick bara G. Förstår ni frustrationen? Som TUR får vi göra omprov nästa onsdag och får man högre betyg då så får man det som slutbetyg, något sånt sa han iallafall. Jag ska skriva meeeeeer på MVG frågorna och så
måste jag lära mig lite mer om alla gudar haha vad faaan. Fick hjärnsläpp, 70 kortsvarsfrågor är inte direkt lätt efter 30 st, då blir man lite snurrig i skallen!
 
Jaja, ska hem strax och käka, städa lite och ikväll är det träning med AQceS. YAAAAAY får träffa min gulleplutt Fridaaaaa!!! Fatta lyckan! Hihi! Vi hörs sen, puss!!!
Hittills till prov och dans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: