skärpning

| Postat i: Emis days
2
Måste skärpa mig nu alltså! Det enda man ser i min blogg är ju typ vad jag gör om dagarna & massa text, haha fyfan vad lame! Förlåt alltså men shoppar inte direkt, gör inget speciellt så har typ inget att visa er. My life is booooring right now, lol. Kom precis hem från Huddinge där jag var med Tyson, Ludde & Mäler. Innan träffade jag Linnea en snabbis också!
 
Annars har jag chillat hemma med hunden & så tog vi en lång promenad! Dock la hon sig i snön precis utanför huset och vägrade gå, haha knäppa hund! :) Åh, ville verkligen befinna mig på Streetstar idag, verkade FETT. Enough dansade också, bläääoäää på att vara fattig ibland! Så inte okej!!!
 
 
 
Hittills till skärpning


Lisa

Kan du inte berätta lite om dina närmsta vänner dvs, hur dem är, vad som gör dem så bra för dig som vänner osv.? Menar tex närmsta vänner i privatlivet och i skolan mm. Bloggen är grym btw! :)

Lisa

Kan du inte berätta lite om dina närmsta vänner dvs, hur dem är, vad som gör dem så bra för dig som vänner osv.? Menar tex närmsta vänner i privatlivet och i skolan mm. Bloggen är grym btw! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: