vänner

| Postat i: Emi answers, Emis friends&family
2
Kan du inte berätta lite om dina närmsta vänner dvs, hur dem är, vad som gör dem så bra för dig som vänner osv.? Menar tex närmsta vänner i privatlivet och i skolan mm. Bloggen är grym btw! :)
 
Felicia: Det som är bäst med Felicia är att hon är som jag, hahaha fett ego det låter, men att vi är så lika liksom. Vi är samma person men i två olika kroppar. Hon förstår mig vad det än handlar om och stöttar mig i ALLT, verkligen ALLT. Vi gillar samma saker (dans, reggae, dancehall, naglar, hundar, med meraaa) och vi funkar bäst tillsammans. Hon är min bästa vän och syster, min familj/släkt räknar alltid in henne i grejer så hon är verkligen en familjemedlem.
 
Pandelis: Pandan är min bästa killkompis. Vi har ALLTID fett kul tillsammans. Han fanns fär mig när jag gick igenom ett helvete för ett tag sedan. Han gör mig alltid glad och kan alltid få mig på bra humör. En känslig kille med humor, charm och ett STORT hjärta. Han är helt enkelt bäst!
 
Dom två är mina NÄRMSTA, som jag ser som familj.
Sen har vi Hana&Linnea från skolan, vad skulle jag göra utan dom?
Dom förgyller mina dagar, så jävla fina tjejer. Så tacksam för att jag fick lära känna dom,
helt sick att det finns så fina personer som de!
 
Jackie, Frida (AQceS), Harumi: Tre tjejer som jag inte umgås med såååå mycket, men vi alla är dancehall tjejer. Jackie har jag ett sjukt förflutet med men den tjejen är STARK, så underbar människa som jag aldrig någonsin vill släppa! Samma med Frida, hon är världens GULLIGASTE tjej, min lillasyster verkligen! Hon förtjänar allt det bästa här i livet! Harumi och jag, jaa vart ska man börja? Vi började som ovänner och är nu souljagirls. Hon finns alltid där. Verkligen alltid. En riktigt jävla bra och vacker vän och nu har vi börjat dansa tillsammans och jag ser fram emot den tiden vi har framöver!
 
Sen så har vi Max, Cissi och Shiggi. Max och Cissi träffar jag väldigt sällan men de personerna älskar jag såååå starkt. Helt awesome personer, utan tvekan! Shiggi återfick jag kontakten med för ett tag sen & he is a keeper! :)
Hittills till vänner


cecilia

FINA DU! massa kärlek <3


URL: http://byailicec.blogg.se
haru'

ALLTÅ BLEV VERKLIGEN JÄTTE GLAD NÄR JAG SÅG ATT MITT NAMN KOM UPP...<3 SOULJAGIRL!!


URL: http://haarus.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: