våra gudar

| Postat i: Emis days
0
 
När jag var typ tolv år gammal så visade jag Gentlemans musik för Felicia. Hon fastnade lika hårt som mig och han blev VÅR gud, VÅR hjälte. Haha låter helt löjligt men så är det! Han är en uberfin människa som förtjänar den uppmärksamheten han fått och i mitt hjärta iallafall så kommer han alltid ha den största platsen! På senaste (eller ja, typ ett år, haha) har Felicia lyssnat mer och mer på Chris Martin, och nu även jag! Så jag tror nog vi kan säga att vi båda har visat varandra våra två idoler, och det bästa är att det är samma personer. Jag och min bästis, ja, vi älskar ju förfan samma saker, typ allt! Hihi! Den fjärde april ska vi få se vår gud nummer två, dööör av längtan! Alltså både Chris Martin & Gentleman kör olika stilar, inte bara reggae och jag älskar älskar älskar det. De har även en låt tillsammans. Åh, gud, deras röster, budskap, texter, och att de inte är sånadär pundar- aktiga missbrukare av ganja är nog det bästa, dom visar sig liksom fräscha, glada och positiva. LUV IIIIIIIIIIIT! Tack Felicia för att ännu en man kunnat hjälpa mig när jag haft dåliga dagar. Tihi!
 
 
Hittills till våra gudar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: