varför är måndagar så jobbiga?

| Postat i: Emis days
0
God morgon! Sitter i skolan just nu, ska redovisa projektarbetet om en halvtimme! Igår satt jag och Hana i skolan och jobbade med det skriftliga fram till fem. Vi trodde aldrig att vi skulle hinna men det gjorde vi, väldigt stressigt blev det men vi lyckades! Äntligeeeeeeen! Sen på kvällen så drog jag till dansen! Det gick sådär igår, fick kritik och jag brukar älska det men igår var jag sjukt stressad och trött så jag blev mest ledsen. Bitteeer, haha! Somnade vid halv tolv igår (jävligt tidigt för mig iallafall haha) och trodde att jag skulle vakna upp utvilad idag men jag är sjukt trött och mitt huvud gör så sjukt ont. På g att bli sjuk? Skulle inte vara så ovanligt!
 
Efter redovisningen ska jag hem, värma mig, sova en stund, dricka te och sen plugga innför världens fetaste prov i Religion imorgon! Hoppas ni mår bra trots snöovädret eller vad man ska kalla det. What the fuuuuuck liksom. Förra året vid denhär tiden gick jag runt i min baseballjacka. JA TACK. ?!?!
Hittills till varför är måndagar så jobbiga?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: