världens längsta dag

| Postat i: Emis days
0
Känns som att denhär dagen aldrig kommer ta slut alltså. Fast den är ju på god väg att göra det märkte jag nu höhö! Redovisningen av projektarbetet gick åt helvete. HAHA. Seriöst, kan inget mer än att bara skratta åt det. Jag och Hana var bara så trötta på skiten så vi pratade i kanske tre minuter, that's it. Alla andra stod och redovisade i typ en kvart. Ajaaaa, får hoppas på ett G iallafall..
 
När jag kom hem vid tolv så deckade jag, när jag vaknade hade huvudvärken släppt (thank God). Började köra lite styrka och försöka twista lite olika steg. Gick väl sisådääääär! Sen så gjorde jag lite ''middag'' och tog en dusch. Seeeen har jag bara pluggat. Känns dock inte som att någonting jag utav det jag läst har fastnat. Men gud jag hoppas verkligen det går bra imorgon! Efter detta inlägg ska jag kolla serie och sen plugga tills jag somnar! Yep!
 
 
Hittills till världens längsta dag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: