28 maj

| Postat i: Emi pics, Emis days
1
Hejsan! Tänkte bara säga hej & så! I söndags fick jag ett ryck och köpte toning till håret så det får vara mörkt ett tag! Blir helt tokig på mitt hår, det var ju alla möjliga färger liksom. Känner mig som mig själv nu, ska alltid envisas om att ha ljusare när det är mörkt jag trivs bäst i. Men vill bara seee hur det är i ljusare liksom, förjävligt att det tar sån tid bara! Men hallå jag klarade mig faktiskt i TIO MÅNADER utan hårfärg, det är starkt om man heter Emilia haha!
 
Idag åker jag till Katrineholm, så bloggen lär vara lika död som vanligt..Men jag ska försööööka ta lite bilder. Ha det så underbart bäst! Puss!!!
 
 
Hittills till 28 maj


Anonym

shit vad vacker..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: