crazy bosses

| Postat i: Emi pics, Emis days
1
Idag blev jag på så jävla dåligt humör. Min handledares chef var på praktiken och faaaan vad hon börjde bossa, vanligtvis skulle jag stå upp för mig själv men nu är det bara två veckor kvar och jag hinner inte fixa ny praktikplats sååå jag höll käften för annars kanske man får ''sparken'' haha, men fyfan, hennes attityd. Såna människor alltså, usch! Annars så fick jag sminka mig & utgå från en bild i en tidning och min handledare sa att jag gjorde ett sjukt bra jobb & lyckades få med ''känslan''. Wohoo!
 
Ska försöka bli lite gladare nu för ska käka och sen dra o undervisa i Skärholmen ikväll! Tänker köra en ganska badass korre till en utav Aidonias låtar. Hope they like it!
 
Hittills till crazy bosses


Vanessa

vad undervisar du i?=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: