Enjoy life

| Postat i: Emi - get to know me, Emis thoughts
0
 
Här är tatuering nr 4 (&5?)! Min kusin gjorde den och det tog sin lilla tid då vi tog pauser och sådär! JAG tycker att det gjorde sjukt ont. Jag svimmade nästan av smärtan, det gick verkligen inte att slappna av hur mycket jag än försökte! Om det var värt det? Men jaaaa, of course! Att jag går som ett mongo nu och måste sova på mage för att inte fastna i lakanet gör inget för det kommer vara så fint sen när den läkt!
 
Så vad betyder den för mig och varför gjorde jag just dethär?
 
Jo, asså, ärligt, alla mår säkert dåligt någon gång, kanske i perioder. Likaså jag. Och denhär tatueringen är inte bara för mig själv utan för andra också. Alla som ser den vill jag ska ta åt sig utav orden. För det är så många som glömmer bort att njuta av livet. Visst, man kan inte älska och njuta av livet hela tiden, men man får inte glömma bort alla små saker som livet har att erbjuda. Det kan vara allt ifrån fint väder till de nya skorna man köpte eller att typ sitta med sina vänner och lyssna på bra musik. Vad som helst. Glöm snälla inte bort att njuta, av de stora OCH små sakerna. Det är min nya grej, att börja njuta mer. BAM.
Hittills till Enjoy life





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: