helgen

| Postat i: Emis days
0
Internet har inte fungerat här hemma! Men nu så! HEJ!!!
 
I fredags kom min kusin hit och tatuerade mig (berättar i nästa inlägg) och efter det somnade jag direkt! På lördagen åkte jag hem till min pojkvän as a surprise och vi kollade mello med hans mamma och ba chillade! Igår ruttnade jag totalt och vägrade röra på mig för mitt knä! Får inte dansa på typ tre veckor för mitt knä är överansträngt och det suger ganska hårt då jag missar en inspelning och några shower. Buh..men men, vila it is!
 
Idag åkte jag med mamma och shoppade lite, skor till studenten, en långklänning så inte min tatuering fastnar i kläder, enkla svarta ''ballerina'' skor och en tröja till träningen! Sen solade jag lite och efter det lagade jag en god middag med mamma!
 
Kom nyss hem från min moster, fick ni får se strax!
 
 
Dagens jag med mina nya stora brillor från Cubus outlet, lkaså klänningen :)
Hittills till helgen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: