helt rutten uppdatering

| Postat i: Emis days
0
Men jag är faktiskt sjuk, haha! Denhär veckan får jag inte vara på praktiken för jag kommer smitta alla typ! Det har varit frivillig träning this week eftersom vi dansade så mycket inför Urban och jag tycker det är jättebra för jag har fått vila! Igår var jag hos min baby en stund och det behövdes kan jag säga!
 
Idag försöker jag fixa en lokal till min studenmottagning men det finns ingen som hyr ut, får lite panik alltså! Jag tog tag i det lite för sent och jag vill ändå ha en lagom stor lokal som är lätt att hitta till & inte så långt ifrån mig. Hmmm..
 
Ska strax lägga mig på min soliga balkong och slappa! Ska bli skönt!
Hittills till helt rutten uppdatering





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: