innan och efter urban connection

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
HEJ! Okej nu är jag äntligen hemma så jag kan berätta everything i lugn och ro!
 
I fredags var jag med Tyson och vid 23 hade vi träning! Vi kom fram till att vi behöver stanna hela natten och öva mer men jag hade feber så jag drog hem vid tre och kom tillbaka tidigt på morgonen! När jag väl kom så låg alla och sov i sofforna vid kontoret så då la jag mig också en stund haha! Sen tränade vi mer där ute vart vi skulle köra och vid fyra var det dags för tävlingen! Vi körde efter Bruckout och jag tyckte det gick skiiitdåligt för mig, inte alls nöjd, men jag hade sjukt kul! Dock kunde jag gjort sååååå mycket bättre ifrån mig men jag får skylla på att jag var nervös haha! Vi vann tyvärr inte, Enough vann och det kändes lite tråkigt då vi alla kämpat typ 6 timmar/dag om inte mer, men ja, what to do liksom! Är glad att min kille, hans vänner och familj och även min moster Paulina kom och kollade på!
 
Efter tävlingen drog jag hem till Tyson och deckade, sen hade vi bara myskväll framför tvn! Kom hem för några timmar sen och har fixat mitt rum! Syrran flyttade till Katrineholm igår och jag fick hennes säng så jag städade hela rummet och sådär :)
 
 
 
Haha Vendela fotade alla som sov, loool! Mig har ni i vänstra hörnet där nere hohoho
 
 
 
Precis innan vi skulle ut och tävla! Personen i lila kjol och rosett är jaaag :)
 
 
 
 
Hittills till innan och efter urban connection





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: