jimmie

| Postat i:
2
Nu tänkte jag faktiskt vara ganska öppen när det gäller killen. Jag har det senaste året hållt mycket för mig själv då folk älskar att försöka förstöra förhållanden osv. Men icke sa nicke! Nu är vi starkare än ever så vi kör!
 
Jag är tillsammans med en kille som heter Jimmie men alla kallar honom för Tyson (Tyyyyyyson, inte ''tayson'') haha. Vi började ''snacka'' i oktober/november 2012 i skolan och ja, det har väl bara gått uppåt om man säger så! Vi blev tillsammans den 5 april och han är den gulligaste killen ever. Ni anar inte hur mycket jag saknat att vara kär, sådär löjligt, töntigt och underbart kär. Visst har jag varit kär i killar jag haft tidigare, men absolut inte såhär. Jag har varit kär på RIKTIGT i en endaste kille och det märker man såhär i efterhand. Men nu måste jag säga att så som Tyson får mig att känna, så vill jag inte att någon annan än bara han ska få mig & känna. Det bästa är att vi skrattar så mycket tillsammans, vi kan vara som bästisar lika mycket som ett par. Vi är lika mycket med hans vänner som ensamma och hans familj har verkligen välkomnat mig. Åh, älskar dom så mycket! Så, nu vet ni lite! Hihi.
 
Hittills till jimmie


Anonym

ni är sjukt söta hehe jag såg er i huddinge för några dagar sen det var på morgonen. gulliga!

Anonym

ÅH vad fina! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: