längtat?

| Postat i: Emis days
0
Hellu min lilla blogg! Åh jag har typ längtat efter att få skriva här hela dagen, haha weird! Idag på praktiken fanns det typ iiiingenting att göra så jag fick sluta tidigare! Väntar på att mamma ska bli klar med maten sen ska jag iväg till Älvsjö för träning! Vi ska fiiinslipa några koreografier och sen vet jag inte! Kommer vara döööd när jag kommer hem iallafall för jag är feeeett seg och mitt knä blir bara värre men det är bara att bita ihop & se glad ut höhö!
 
 
Är typ tacksam för denna praktik för jag har slutat göra mina bryn så hårt nu när jag kan lite mer, nu gillar jag mer naturligt målade! Det blir typ hårdare bryn när jag går ut eller sådär, ni fattar. På denna bild drog jag typ fyra små streck med penseln där det var ''gap'' i brynen. Me liiiiike ;D
 
 
Hittills till längtat?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: