my god

| Postat i: Emis music, reggae&dancehall, GENTLEMAN <3
0
Jag sitter och njuter. För att jag nu faktiskt kan. Fan vad min kärlek för denna människa växer. Han har ändrat sitt sound i sina två senaste album, men helt ärligt så är han fortfarande lika bra. Hans låtar ger mig så mycket glädje. Jag sitter här med tårar i ögonen för att han är en sån fin människa och för att han lyckas rädda mitt liv med sina texter. Okej jag vet jag är en tönt, men ärligt. Det är så. Om jag inte får se honom på Peace & Love i sommar så dör jag. Han var här för tre år sen och vem vet när han kommer nästa gång. Herreee...
 
Jag kan verkligen inte välja EN låt från albumet. Det går inte..kanske om ett tag haha. Men just ikväll har jag dödat dessa. Så fina.
 
 
 
 
 
 
Hittills till my god





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: