kniv i hjärtat

| Postat i: Emis days
4
Jag tror inte ni förstår hur ledsen jag är just nu. Jag har drömt om att studera i USA i flera år nu. Idag vaknade jag upp superglad och gick på möte med min pappa. Fick veta allt jag behöver till resan, kostnader osv. Allt gick så jävla bra. Nu var jag bestämd till 110%. Och så ringer jag CSN och får veta att JUST det programmet jag vill studera får man inte lån till. JUST det jag vill och velat så länge nu. Jag har kollat på andra utbildningar också men inget faller mig i smaken och det är onödigt att ta lån och göra något man inte vill göra, något man inte brinner för. Skulle behöva sisådär 400 000 kr om jag skulle betala allt själv och ja, ni kan ju räkna ut hur taggad man blir om man tänker att jag kommer vara 25 eller äldre innan jag har de pengarna. 25+ på college, öh nää.
 
Nu är jag tillbaka på ruta ett igen och nu måste jag tänka om, vad jag vill göra med mitt liv.
Fan vad jag vill resa bort just nu, behöver space och behöver tänka. Komma bort. Till värmen.
Fyfan.
 
/Otroligt jävla broken-hearted girl.
Hittills till kniv i hjärtat


Anonym

Men fy..stackars dig, vet hur mycket du velat detta..

Anonym

:O :'(

Sarisen-

Men oj! Vafan det borde finnas något o göra för å åka dit å plugga det du vill. Hmmmm :(

Cecilia

MEN EMILIA. Fy fan vad surt att höra.

Var hade du tänkt studera? Det var i USA va? För jag vet att London har asmycket kul saker! Och Australien om du vill ha värme. Det är bara leta leta leta, du kommer hitta nått!! LOVAR. Förstår att allt känns helt förstört, drömmar som krossas är det sämsta som finns. Men snart hittar du nya krafter & motivationer ska du se - som du alltid gör, och alltid är lika bra på att göra!!! <3

Bamsekram!

Svar: Hej finis! Jag har kollat just Cosmetology utbildningen och den finns typ bara i Californien och CSN ger inte lån till just den utbildningen, spelar ingen roll va de är för skola..får se, funderar på en hud&spa utbildning här i sverige, kanske i göteborg, har inte tänkt så mycket än! Puss på dig!
Emilia Marley


URL: http://cece.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: