lite onödig info liksom

| Postat i: Emis shopping
0
Stod & frontade lite i butiken (ställer allt i snygg ordning, ställer fram så det ser fullt ut) och såg denhär muggen så tog två. PERFEKT för varm choklad och annat, så söööööta koppar!
 
För övrigt, på tal om något heeeeeelt annat så har jag ändrat mina sminkvanor. Har i tre veckor nu gått runt med bara lite solpuder och minimalt med rouge och bara dragit ett eller två streck med ögonbrynspennan. Är faktiskt mer bekväm så, även om jag varit ''rädd'' för att gå ut så innan. Tycker det är asskönt och när man väl ska någonstans och fixar med eyeliner osv så känner jag mig sjukt fin. YAY. Är dock inte redo för alla ego pics, för riktigt såååå fin känner jag mig inte än hahah lol.
 
 
 
 
Hittills till lite onödig info liksom





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: