Scandinavian dance academy

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Heeeeeeeeeeej min svarta lilla blogg! Idag har jag haft en bra dag! Var hemma hos killen & ba myste järnet vid tv:n när regnet gjorde sitt! Vid två fick jag ett samtal av min tränare Vendela, och det samtalet gjorde så att jag vid 17:00 befann mig på Scandinavian Dance Academy (The voice som bytt namn) och vikarierade för Eve som inte kunde undervisa. Jag körde en nybörjar klass och en fortsättning. Min gulliga älskade Frida kom å dansade för mig också och allt gick skitbra och det var suuuuperkul att undervisa där! Var heeelt dyngsur efter haha, min tröja alltsååååå. Har precis duschat och ska käka å ba slappa nu! Puss!
 
 
Hittills till Scandinavian dance academy





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: