god frukost é bra

| Postat i: Emis days
0
Tjänna! Igår gick jag upp vid nio och åt en asgod frukost som jag käkat ett tag nu. Banan, ananas och vanilj-yoghurt. Himmelskt! Åkte iväg till Haninge centrum och jobbade, sjukt skön dag med jätte trevliga människor, woop! Efter jobbet mötte jag upp my man i flempan och käkade pizza/kebabrulle! Sen åkte vi till mig & somnade under mitt feta duntäcke, brrr så kallt det är i mitt rum!
 
Han drog till skolan imorse och här sitter jag i min säng, har precis startat ett sparkonto och fått fraktbekräftelse för mina ordrar. Shoppade lite på nätet. Hittade världens bästa sida med lösnaglar för 20 kr, lösfransar för 20 kr, sminkpenslar under hundringen, jag dog. DOG. WOHOO.
 
 
Hittills till god frukost é bra





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: