Lite off

| Postat i: Emis days
0
Hejhej. Alltså ja, ni märker ju hur bra dethär med bloggandet går när man får ett lite mer vuxet liv. Har blivit väldigt off känner jag. Går mest runt för mig själv, tänker mycket och gör saker jag inte gjort på länge! Skriver noveller, nya texter, läser, rensar garderoben, rensar lådor, osv. För någon dag sedan fick jag lust att ta på mig ett par bruna stövlar/boots som jag köpte på Belle Shoes för längesen, tog fram dom och kände hmmm, det skadar väl inte att börja vara lite mer tjejig. Eller? Trivs ju inte i det, men det är så himla fint. Ja ni hör ju hur förvirrad jag låter, hehe. Är inne i någon konstig period, typ Vet-inte-vem-jag-är-så-måste-utforska-mig-själv-period :')
 
Längtar typ väldigt mycket till helgen för då får jag jobba och det är då jag är i min lilla bubbla när jag t.ex är ute på golvet med varor osv. Haha låter knäpp, man får vara det ibland :)
 
 
Hittills till Lite off





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: