Nya dagar, nya tag

| Postat i: Emis days
0
Jo men lite så är det. Hej! Hoppas allt är toppen med er!
Jag har haft svåra dagar där jag legat och gråtit och deppat, tröstätit och degat i min säng med serieavsnitt om dagarna och jag bearbetar fortfarande ett & annat men det får ta sin tid! Alla har sina perioder! Vad har jag gjort då? Jag har jobbat, dansat (har världens träningsvärk), har fått en ny garderob och så har jag även träffat bästis! Var hos henne förrigår och vi hade myskväll, åt pizza, pratade och bara myste. HELT underbart! Fick en underbar frukost på morgonen innan jobbet, hon är helt enkelt bäst! Idag efter jobbet åkte jag hem till pappa (tror det är därifrån mitt intresse för inredning kommer för han har det sjukt fint hemma hos sig hehe) för att diskutera min framtid osv. Vi käkade lite & kom fram till lite grejer & nu ska jag bara boka in ett möte :) Woo!
 
Nu ska jag sova, är helt seg! Måste vara pigg imorgon för jag ska göra en koreografi imorgon som var en läxa för oss Revolution-girls! På tal om Revolution aå har vi haft snack och nu har vi en nystart där alla verkligen ska satsa och göra sitt bästa på träningar, shower, med PR och bloggen! Känns sjukt bra!
 
Godnatt! :)
 
 
 
Hittills till Nya dagar, nya tag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: