shopping och jobb

| Postat i: Emis days, Emis shopping
0
Halloj! Igår på kvällen åkte jag och träffade min kille & hans killkompis. Vi drog till donken & handlade lite godis & så! Sen var det bara myskväll! Idag åkte jag till SKHLM för att leta efter jeans & hittade de perfekta jeansen, vill nästan köpa ett till par, aldrig haft ett par bra svarta jeans och dessa var sjukt stretchiga och bra pris (299:- på GinaTricot). Sen köpte jag en bh (BEHÖVDES!) och lite andra underkläder, skal till mobilen (tappar den så ofta asså haha) och lite mat till hemmet & frukost till imorgon!
 
Imorgon är det jobb i den nya butiken i Haninge centrum, ska bli sjukt kul (& lööööning!)! Så nu ikväll och efter jobbet imorgon ska jag fortsätta på min korre!
 
 
 
 
 
 
Hittills till shopping och jobb





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: