Work mi a work

| Postat i: Emis days
1
HEJ! Soooom ni vet så har jag jobbat nu i helgen. Det var superkul och jag lärde mig massa nytt! In&Finn gav mig massa grejer, dom brukar slänga grejer som tappat färg eller om något har lossnat men helt ärligt så var det MASSA fina grejer som fortfarande går att använda så jag fick med mig den största In&Finn kassen hem, fullproppad med grejer. Hoohohooh christmastiiiime! I lördags efter jobbet överraskade jag min kille med rosor & choklad, för att han är bäst! Hihi, vi käkade sen åkte jag hem för jag skulle upp tidigt på söndagen...(nästa inlägg;) )
 
 
 
 
 
Fatet var lite trasigt i kanten, glaset var lite sprucket men tänkte att jag kan ha mina penslar i, fint va? Sen en såndär jättefin grej som man hänger i fönstret hohoh! Sen massa grejer, burkar, lampskärm, kroppsprodukter, ljuslyktor osv osv.
 
 
 
 
Hittills till Work mi a work


Anonym

skitsnygga grejer :o




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: