1 år <3

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
1
Hej bloggen! Igår hade jag den finaste dagen någonsin. Bästa hittills när det gäller 2014! Jag firade ETT år med min fina kille! På förmiddagen hade jag dancehallklass med mina småtjejer. Sen fixade jag mig och åkte till killen. Vi gav varann små presenter (jag fick en jättefin fotlänk som jag velat ha jättelänge) och sedan åkte vi till stan. Vi åt varsin såndär fyra små rätter på en kinesisk restaurang och så vart det dessert, mmm! Vi åkte sedan hem, och i killens rum stod det jättefina rosor och lite ljus tända. OHOHO! Efter ett tag så hade Kimberly fixat smält choklad och jordgubbar samt lite godis. Underbara unge. Kände mig så bortskämd alltså. Finisar. Det slutade med att vi kollade på Ice Age 2 och skrattade med den smälta chokladen i munnen hahaha, vi älskar tecknat, bästa ju. Imorse kom Kimberly in med smoothies till oss, så det var ju en ganska perfekt dag/kväll och så morgon. Är så lycklig. Åh.
Här kommer bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till 1 år <3


paui

Aaaw va fina ni är tillsammans. Grattis och lycka till på er gemensamma färd.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: