audition day

| Postat i: Emis days, Emis friends&family, Emis world of dance
1
Hello people!!! Såååå bra jag mår alltså! Älskar det! Igår hade jag min klass i Alby och körde en jätterolig koreografi jag velat göra med mina elever jättelänge, sen jag började på den hehe. Kändes bra! Tjejerna i Revolution kom efter, vi övade lite och fixade oss och sedan åkte vi till Farsta! Vi körde show och det gick jättebra...det måste det ju gjort annars skulle vi inte...GÅTT VIDARE TILL FINAL :) I Finalen kommer de att välja ut vem som får köra på festivalen i sommar. Vår konkurrens är bästa Million Dollarz haha så vi får se :)
 
Efter showen så åkte vi runt i bilen, sjöng, skrattade och tillslut hamnade vi på Koh Phangan, en jättemysig restaurang med djungelkänsla och helt sjukt god mat!!! Så stört gott, mat for life! Vi satt där ett tag och sedan drog jag och Matilda för vi hade våra egna things to do haha. Nä men jag åkte till min baby! Är hemma nu, ska äta något och lägga mig på balkongen och bara SLAPPA. Min kropp mår inte bra idag!
 
Spana in Revolutions instagram för en video från igår :)
 
 
Matilda, Anki och jag
 
 
Matilda, Anki, jag, Angiie o Franca som kör :)
 
 
 
KÄRLEK
 
 
 
 
Hittills till audition day


paui

Ni utstrålar girl power! Go get them!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: