Dancing friday

| Postat i: Emis days
2
Halloj! Allt bra? Jag sitter här i min säng med en kopp te och vilar lite bara. Min helg kommer att bestå utav dans! Idag tränar vi från 16:00 till ca midnatt, imorgon undervisar jag och sedan är det dags för en audition med Revolution! Ska bli så otroligt kul! Sen har jag inte så mycket planerat, man hinner ju inte med annat liksom! Men men, det ska bli en rolig helg :)
 
Ja, det var väl det jag hade att säga! Ha en fin helg så hörs vi när vi hörs :) Kram!
Hittills till Dancing friday


paui

Lycka till på audition! Kom ihåg att ha kul så kommer det gå bra!Go dance the weekend away.

paui

Lycka till på audition! Kom ihåg att ha kul så kommer det gå bra!Go dance the weekend away.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: