en såndär dag

| Postat i: Emi - Interior Design, Emis days
0
Detta inlägg skulle kommit upp igår lol..idag har jag hängt med familjen :)
 
1 april:
Idag är en såndär dag då jag inte rört mig ur sängen. Bara legat vid datorn, sökt jobb, svarat på mail, kollat vänner. You name it. Behöver jooooobbb, hur klarar folk av att leva såhär i flera år?! De som inte har jobb får oftast pengar av sina föräldrar för att kunna gå ut och fika osv men jag har ju inte den lyxen haha, är så jävla fast i mitt hem, tror inte någon förstår. Terapi nästa? Haha..
 
Har suttit och inrett lite olika rum. Vissa blev väldigt tomma osv men det är bara för att vissa möbler inte var fina, inte fanns eller inte passade in osv osv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina favoriter är 1,4 och 5
 
 
 
 
 
 
Hittills till en såndär dag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: