it's getting closer

| Postat i: GENTLEMAN <3
0
 
Varje gång jag tänker på att jag kommer få se denna otroliga människa inom 10 dagar slår mitt hjärta lite hårdare än vanligt. Jag är absolut inte lika galen som alla andra fans (som jag var förr) men jag känner mig lite löjlig ändå. Fast det är okej, jag har ju följt hans resa från år 2005 och nu har han haft TVÅ nya album så denna konsert, oj vad den kommer att beröra. Människan har räddat mitt liv mer än en gång med sina djupa, glada och meningsfulla texter. Snart, snart, snart..
 
Simplify yourself and try and find the truth within the lie. Purify and live your life, let in the sun and see the light. Sometimes you might feel unworthy, unlocking motivation in this unkind world. But in time and along the journey blessings multiply cause you earn it
- Gentleman ft Cassandra Steen - Thinking about you
 
Hittills till it's getting closer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: