Not much

| Postat i: Emis days
0
Nä men tjenare! Vad händer då? Här händer inte mycket. I fredags ringde jag runt till olika butiker och fick massa bra information så imorgon ska jag åka runt, lämna CV:n och sådär. Höll på att skriva ut och sånt idag, kändes skönt! Jättetrist att det är så svårt att få jobb nu pga att jag ska åka bort senare i år, det har varit den enda anledningen till att det gått så segt när jag fått svar av de jag varit på intervju hos. Om min resa var ombokningsbar skulle jag boka om den men det går ju tyvärr inte. Iallafall! Igår kom min kille hit till mig och vi kollade på Crazy Stupid Love, bästa filmen haha! Jag gör inte mycket, bara chillar och känner mig tjock höhö :')
 
Jaja, puss på er som klickar sig in här!
Hittills till Not much





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: