packar för fullt

| Postat i: Emis days
1
Halloj! Håller på att packa inför One Love för fullt. Man vet ju inte vad man ska ha med sig för man vill vara så flippad som möjligt då alla andra kommer att vara det haha, älskar att SKAPA liksom. Har packat ner allt möjligt, dock känner jag på mig att jag kommer att vara helsvart ändå, haha så typiskt mig i sista sekunden! Har även smörjt in mig i BuS typ 130 gånger så man ser sådär härlig brun ut (läs orange och fläckig hahaha) bredvid alla som mördat sig själva i solariumet. Nåväl! Snart kommer killen hit och vi ska bara mysa hela dagen. Imorgon har han mösspåtagning och jag åker, tjohej! Ska bli underbart att slippa internet, täckning och allt för en dag (typ två dagar) och bara hänga med mina girls. WEEEEYYYY. Vi hörs när vi hörs, ha det så himla bra, pusspusspuss!
Hittills till packar för fullt


paui

Va nice! Festa för mig oxå! Du e fin som du är! Ha en underbar kryssning och se till att njuta!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: