soliga tisdagen

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Hejsan allihopa! Jag var helt slut igår så orkade verkligen inte blogga! På dagen åkte jag till Hornstull med Hana. Vi fikade på Vurma och satt ute i solen, så jävla sköööönt! Sen promenerade vi vid vattnet och avslutade på donken! Vid halv nio var det dags för träning med Revolutions egna Personliga tränare. HAHA. Det var ett JÄVLIGT tufft pass. Vi skrek, svor och grät, haha. Jag mådde inte så bra men jag är sååå otroligt stolt över mig själv att jag körde på ändå! Efter träningen var vi några st som satt på en thairestaurang, käkade och pratade, mys! Idag steg jag upp halv nio, åt frukost och åkte iväg för en intervju som gick otroligt bra! Får se vad som sker :) Följ Revolutiondancecrew på instagram för att se bilder och videoklipp från igår :')
 
Nu ska jag göra mig i ordning och träffa Angelika <3 Inte setts på ca två-tre år så det ska bli såååå kul. Åh. Efter har jag lite osäkra planer, men det blir nog braaaa.
 
 
 
Hittills till soliga tisdagen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: