tjejigt

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
1
Hej på er! Idag vaknade jag upp med världens migrän, trodde jag skulle dö. Tänkte skippa min danslektion men jag var ändå taggad så jag krigade mig till Alby och juuust idag så kom det typ 15 tjejer haha, men jag körde på ändå och det gick helt okej! Vi körde en tjejig koreografi och tjejerna verkade gilla den så det kändes bra! När alla dragit fortsatte jag dansa själv i 45 minuter till. Lite gamla grejer från baletten, lite modernt och så lite akrobatiska saker. Märkte verkligen vilken skillnad det är på mig nu och för ett år sen, klarar mer saker (akrobatiska) och yay vad härligt det känns! Ligger nu i min säng med magont och migrän, så, ha en fin lördag <3
 
 
Hittills till tjejigt


paui

Starkt jobbat emi. Proffsigt skött trots migränen, i tak ma byc!

Svar: Hehe tack min fina!! :)
Emilia Marley




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: