at my aunts

| Postat i: Emis days
0
Tjabba tjena! Vilken härlig söndag jag haft! Jag och kusinen Marcel åkte till min moster Paulina o hennes man. Vi lyssnade på deras låtar, det blev lite live konsert också haha! Dom är så grymma på musik, så behaglig hiphop med magiska beats och hennes röst är gudomlig. Rysningar varje gång. Efter det gick vi alla ut på en promenad men jag och Paulina powerwalkade före och gick till ett utomhus gym, amaaaaazing! Solen stekte på och vi kämpade i 50 minuter. Hon var sååå duktig :) När vi kom hem fräschade vi upp oss, käkade och kollade roliga klipp. Bästa sällskapet, bästa dagen, bästa familjen. Skrev även ut min flygbiljett och nu på kvällen har jag packat...2 nätter till sen åker jag..
 
 
 
*Yayyy vi är klara!* Hehe. Och som sagt så vill inte Paulina synas så det blev lite mindre bilder ;)
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till at my aunts





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: