christmas

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hej! Och God juuuuul! Hoppas ni hade en fin julafton för det hade jag! I år var vi hos min moster i Nacka där även hennes man familj va en stund! Det var väldigt ovant att vara någon annanstans på julafton men även kul med nytt! Barnen fick go nuts med sina presenter och vi vuxna chillade mest med mat, vin, fika, you name it. Har nog aldrig varit så mätt som jag var igår haha, men det är så det ska vaaaa! Hade iallafall en jättebra jul, jag som är ganska anti-jul va för en gångs skull glad på julafton haha! När vi kände oss klara där så åkte jag hem med min kusin och vi spelade playstation hela kvällen, precis som när vi va små på julen, hoho. :) Idag har jag varit i alby och dansat samt kollat på studios osv. Nice nice!
 
 
Hittills till christmas





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: