hejhejhej

| Postat i: Emis days
0
Hejhej! Tänkte kika in här och uppdatera medans jag har tid! Jag är hemma och har bakat lite pepparkakor! Tidigare idag var jag på kalas hos min lilla kusin Antonia som fyllt 1! Jättefint kalas med bra tema och mycket gott. Uppskattas till tusen! Efter kalaset hängde jag med min kusin Marcel tills det blev sent! Fråga EJ vad jag gör uppe nu, hade så mycket att göra här hemma så det blev lite sent..som vissa andra kvällar hehe. Vad händer då? Min homie Matilda har åkt till Bolivia i en månad nu, så Rev är lite splittrat men jag och Angie ska köra som vanligt på tisdag iallafall! Imorgon tänkte jag stiga upp runt 08:00 och åka till subtopia för att dansa lite :) Sen får man se vad dagen har att bjuda på! I veckan har jag lite möten, träning, fri dans-tid och yoga inplanerat samt träffa Becca!
 
 
Hittills till hejhejhej





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: