Alla hjärtans dag

| Postat i: Emis days
0
Var den bästa och mysigaste dagen på länge. Jag åkte till killen vid tre. Där förberedde jag lite grejer och han kom hem en stund senare. Min present till honom var en skattjakt som ledde till hans present (ett häfte där han kan skriva sina texter i) och lite massage-kuponger samt godis hehe. Vi hade otroligt roligt när han sprang runt där hemma och letade, mycket skratt! Jag fick en ros, godis och pysselgrejer så nu kan jag göra massa örhängen igen :)
 
Efter allt detdär så lagade han mat till oss och det var supergott! Efter maten käkade vi godis, popcorn, kakor och kollade på film med hans mamma och syster; Pursuit of happiness. Sjukt bra film! Efter filmen blev det en dusch och sedan låg vi i sängen och pratade massa om hur det var i början när vi träffades osv..och kramades. Jättegosigt hehe. Den killen <3
 
 
 
 
 
 
Hittills till Alla hjärtans dag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: