bra helg

| Postat i: Emis days
0
Hejhejhej! Min helg har varit en braaa helg! Och er? I fredags var jag och älsklingen hemma hos mig, käkade godis, kollade familjetrippen (som förövrigt är den bästa och roligaste jävla filmen jag sett!!!) och gjorde hemmagjord (misslyckad) kola. Gött ändå!
 
I lördags var jag hos Felicia och vi åkte till Agnes för tjejmiddag. Fick träffa min finis Alexandra från Kästa också åååååh! Iallafall, vi käkade pizza, tjejerna drack osv men jag satt mest med Flisan då hon inte mådde så bra pga migrän. När tjejerna drog till krogen så drog jag å F hem till henne där vi åt igen och kollade film. Mys!
 
Igår så vaknade vi, tränade lite (lol) och sen kom min kusin Marcel och joinade oss. Vi pratade mest och lagade middag, jättegott! Efter några timmar skjutsade han hem mig och jag åkte vidare till pojken! Så, ja!
 
Idag är det matlagning med mamma och träning :)
Hittills till bra helg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: